Målaa !!

Nu har jag blivit galen i att måla. Eller det har jag varit helatiden men nu är jag extra mycket galen i att måla. Det är så med mig, en viss tid gillar jag att göra det och en viss tid gillar jag att göra det. Men jag är inte bara galen i att måa vad som hälst! Nej, jag giller mest att måla av, specielt människor. Men problemet är att jag suger på att måla ögon! Så antigeng får ögonen vara halvt eller helt stängda eller så får bara ett öga vara med på bilden så är den andra sidan bortskuren. Men jag målar inte av människor direkt  - ingen orkar nog att sitta stilla då länge. ^^ Men jag målar av fotografier på datorn. Så jag letar upp en passande bild bland mina bilder och börjar måla :)

Idag målade jag mina bästaste grannar!!


Bilden blev inte så bra när man tar kort med en vanlig kamera. Och ett litet fel jag gjorde var ett den lilla tjejens käke blev lite för långt fram : /. Men det får va, annars blev jag jätte nöjd :D

Men jag har inte suttit och målat hela dagen såklart!! Jag har varit i skolan som har börjat nu såklart! Men jag ska inte sitta och tjata om vad jag gjort hela dagen i skolan, då blir ni ju uttråkade! Men Jag har lyssnat på otroligt mucket musik! Jag har två låtar jag... Nej det är nog tre som jag vill tipsa om.



Hilary Duff - Someon's Watching Over Me



Queen - Somebody To Love


Taylor Swift - You Belong With Me

På den sista låten, You Belong With Me, tog jag ju med bilden. Och ni kanske undrar varför... Eller inte, men jag säger ändå. Jo, det är så att när jag kollade om hela låten var ok, alltså så det inte var något annat underligt ljud så tittade jag ju såklart på musik videon. Och jag tyckte den var så rolig, och bra så jag ville att ni också skulle få se den :)

Strunta i också vad låten heter. Jag fattade inte rektigt vrf den hette så... Alltså klippets namn, inte låten ^^

Men nu ska jag gå och sova, det e ju skola imorgon!

Puss och kram, ha det så bra !! :)

Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0