Vad ska man skriva om ??

Jag har läst igenom lite bloggar som Foki, 15 år & tvillingmamma och Stina-Lee. Men alla skriver om så olika saker tycker jag! Så hur ska man då göra för att folk ska vilja läsa? Om vardagen eller om vad man själv tycker om det och det eller om intressen? Jag är lite förvirrad :S

Vad vill du höra i en bogg?

Det verkar som om de flästa vill läsa fjortis-bloggar om jag ska vara ärlig. Och då blir det ett litet problem för mig. Jag är helt och hållet inte fjortis!! Eller någon kanske tycker att det låter som om jag är det men det är jag tyvärr inte. :/



Jag har målat lite också, en kompis till mig tipsade om en jätte bra sida om man gillar att måla!!www.dragoart.com heter den sidan ^^

Som ni ser på bilderna så har jag redan målat av två bilder :) På den första bilden ser ni Michael Jackson mina damer och herrar!! Och på den andra ser vi... Åh, vad heter de nu igen... Ajja på engelska heter de iallafall Gryphons ^^ De är som en blandning av örn och lejon. Jag vet att kvaliten på bilderna inte är så bra, men det är inte så lätt att ta bra bilder med en vanlig kamera på bilder man har ritat. Och som jag brukar säga, bilderna är myck bättre irl :P

Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0