Happy X-mas !

God jul! :D
Jaa, igår var det julafton. Det var ju trevligt. Det bästa med julen år var nog att jag fick ihop så mycket pengar så jag kan köpa en ny gitarr! :D Det är gött. Så jag, pappa och min farbror ska åka in til Göteborg någongång och välja ut en bra gitarr. Jaha, vrf ska min farbror med nu då? Jo, för han är kunnig när det gäller gitarrer. Så han ska känna hur det är att spela på dem och hjälpa mig att välja. Annars har det inte hänt så mycket om man tar bort allt detta med julen. JO! en sak. När vi skulle åka och handla dagen innan julafton så hände det ngt. Vi skulle åka och handla det allra sista till julafton. Så när vi var påväg till affären så började plötsligt bilen framför oss att sladda! Det var inte precis någon farlig sladdning, men det såg rätt roligt ut. ^^

jag har med fått fina bilder av syrran i julklapp som hon har tagit, på släkt, vänner och mig ^^
Hoppas ni har haft det jätte gött nu! :D

Nu måste jag dra, vi ska till kusinerna och fira liite till. :)

PS. Jag måste bara tipsa om en jätte bra låt för er som har spotify!
Sök på free fallin och ta låten som heter "Free Fallin' - Live at the Nokia Theatre" med John Mayer
Den äger! :D

Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0