Hejsan Hoppsan!

Hehe, jag vet att rubriken är lite... hm, underlig kanske man kan säga. Men jag kom inte på något bättre xD Men, men. Jahm, det har inte hänt så mycket. Eller jo, det har det ju. Men inget specielt att berätta. Och allt det var ju så länge sedan. ( det var ju länge sedan jag skrev något så) .  Men jag kan räkna upp lite saker som har hänt  utan att beskriva så mycket. Jag har lånat milljoner böcker xD, jag har fått Ulriks autograf! (stavas?) Jag har spelat en MASSA på gitarren. Det kanske ni inte vet! Jag har värsta gitarr-skills! :D Ok, så bra är jag inte men jag är ingen nybörjare precis heller. :) Jag har inte varit i skolan idag :( Eller jo lite. Men jag gick hem på första rasten :/ Lite tråkigt, men imorgon ska jag storma skolan! >:D. Eller inte -.- Men men. Jag har suttit i soffan och ropat "CALLE, CALLE, CALLE! Jupp, jag är ett Calle fan xD Och Ulrik fan :P Jag var INTE med min Kusse i helgen (Nelly) efter som hon var hos sin mormor och morfar då vi brukar vara. Och de bor inte precis på andra sidan gatan så... Jah, det blev inget med det. Jag har spelat lite sims3, Jag har inte gjort så mycket mer. :) Där ser man. AliceIda=Händelse löst liv! :o OMG! Jag måste börja leva livet! :S Jaja, det får vänta tills jag blir 20. ^^
Vet, inte illa! :D En =) fick man med xD Det är ju ett + tror jag ^^

Ok, jag måste få skryta lite, JÄKLAR vad nöjd jag blev med detta köket! :D Jag byggde det i sims3 såklart :)  Men det blev så modernt och... snyggt kan jag nog säga :)  + Mysigt!
Myysiiigt! :D
Ok, det kanske är lite fånigt att lägga in bilder från sims3. Men, men jag är fånig :) Finns inget att göra åt. Men vem bryr sig. Jag tycker det bara är kul att vara "Udda" som jag säger. Det är BRA! att vara "udda" :D.

PS. Hm... det blev rätt mycket att läsa i början xD  Ber om ursäkt. Men jag har ju inte skrivit på ett tag :)  Man måste ju skriva av sig lite då och då. Just det, jag har ju en riktig dagbok! O.o  Heh ses ^^


Kommentarer
Postat av: Alina

Var gärna med på "gissa kändis" - tävlingen i min blogg om du vill:)

2009-12-09 @ 13:38:11
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0