Canon ,??

Fick ta lite bilder med syrrans Canon kamera blev rätt så fina : ) Bilderna jag tog kommer lite längre ner ^^

Men jag blev väldigt intresserad och ville inte sluta ta bilder men syrran skulle nog bli lite tjurig om man gjorde slut på baterierna eller något annat (^^)  Men som sagt så blev jag inspererad för jag brukar inte ta så mycket bilder med hennes kamera så jag funderar på att köpa en egen : ) Syrran och jag tittade runt lite på internet och hittade en likadan kamera som syrran har fast med bättre objektiv som kostade 862! men det var ju en auktion så priset kommer ju såklart att höjas. Jag loggade in på msn och skickade sidan till pappa som var inloggad. Han sa ju att priset kommer att höjas. Men så skickade han en annan sida där det var en kamera som kostade 1300 något tror jag det var : ) Såå vi får se vad som händer (^^)


Du kan även se tre bilder jag tagit i min nya header (^^)











Komentera gärna vad du tycker <33!

Om du e en expert på bilder så säger jag bara att jag är en amatör fotograf! Jag har aldrig liksom fotat bara blommor eller något kanske bara några foton som man har som minnen : )

Kommentarer
Postat av: ♥ N E L L Y ♥

Mkt fina bilder! :) härligt blogg alice :D

<33

2009-06-24 @ 14:05:16
URL: http://justmenelly.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej Alice Sanna här. Tycker att dina bilder blir jättebra och att du har ett öga för motiv:D

2009-07-02 @ 22:19:56

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0