Astronaut och Rockstjärna !!

Idag har jag spelat TheSims 3 hela dagen!... Okej inte precis hela dagen men mycket! Jag har gjort hen familj men en kille som heter David Clearwater och men en tjej som heter Clara... kommer inte ihåg efternamnet ^^
Ajja, men med dessa två simmar satsar jag högt när det gäller kariären! David tränar och läser händighetsböcker helatiden och blir vän med sina nya chefer han får helatiden för att jobba sig upp på militärstegen för att sikta mot stjärnorna. Clara tränar på sin gitarr dygnet runt och träffar bandmedlämarna för att bli en blivande artist. Full fart är det e huset helatiden. :)

Men jag ska inte sitta och babbla om vad jag har gjort på sims 3 !! För det skulle ta evigheter :P Men vad ska jag då skriva om? Jag har ju inte gjort så mycket idag :/
JO! När pappa, mamma och jag var nere på torget så gick jag och pappa in på expert och tittade på lite systemkameror. Och då hittade vi en jätte bra, ny och BILLIG! för att vara ny då ^^ Den kostade typ 3999 eller något. Jag har inte så mycket pengar (Ännu) Men jag sparar på :)

Nu måsta jag tyvärr avsluta detta inlägg här efter som mina föräldrar har sagt till mig för femtioelfte gången att jag ska gå och lägga mig ^^

Ajja, vi ses snart bloggen!

Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0