Det riktiga internet ??

Vi ungdommar älskar internet, eller de flästa. Men det ser ut som om vi inte inser hur farligt internet är! Det har jag upptäckt nu! Det ser ut som om fjortis-bloggare lägger ut bilder på sig själva för att visa hur snygg man är (inte alla) men en knäppgubbe kan ju komma och hitta sidan, klippa ut ansiktet på bilden och sätta in den på en annan snuskig bild. Vem vet? Allt möjligt händer på internet helatiden, sådant som vi kanske inte lägger märke till förren det händer en själv. Mobbning, taskiga komentarer, knasgubbar som vill komma åt en flickas adress, allt möjligt finns där ute. Men en sak har jag funderat lite extra på. Taskiga komentarer. Det värkar som om de flästa storbloggare eller bloggar som har många besökare får åfta taskiga komentarer!! Varför? Är de avensjuka eller? Jag kanske också vilja ha en stor blogg, men jag försöker inte trycka ner de som har stora bloggar!

Har du blivit utsatt för något på internet?

Jag tycker sådanna här saker är helt sjuka igentligen! Varför vill man vara taskig mot andra? Man mår knappast bättre efter en stund om man sagt något taskigt till någon. Är detta det riktiga internet vi surfar i? Ett litet krig där ingen har skydd, där alla kan bli skadade? Ingen går skyddad...



Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0