Ditt och Datt ,,

Somsagt så hade jag lovat att blogga lite till idag. Så jag gör det nu :P
Just nu är jag hos kussen Nelly. (justmenelly.blogg.se) . Och en till kompis är här då. Vi har inte hunnigt göra så mycket ännu för jag kom nästan precis. Men innan idag var mina kusiner hemma hos oss. Trevligt, trevligt. Vi satt vid datorn, skrattade och spelade lite Wii. Men snart så ska vi baka lite bröd och mysa ;)
Och... Jag har forfarande inte kommit på hur jag byter färg på Menyn -.-' Jag vet jag e lite dryg. Jag får leta på http://www.designadinblogg.se/ istället.

Det var ett tag sedan jag la in en bild jag har tagit så ni får en bild på en liten ros. Jag måste ta några nya bilder snart. De senast bilderna är från sommaren. Och det var ju länge sedan, haha!

Nu ska jag avsluta detta inlägg och komentera så att jag får blåsor på finger topparna!!

Viii ses! ^^


Kommentarer
Postat av: Petra ♥

svar: jag har också sett filmen miljoner gånger. :P Har dock inte läst om alla böckerna. Funderar på att läsa om dom två första innan filmen har premiär! :)

2009-09-27 @ 10:37:45
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0