Hennes första steg ,,

Hm... ni har inte märkt dem, eftersom jag inte bloggat så mycket på den sista tiden. Men jag använder ovanligt mycket engelska när jag cattar och all den skiten ^^
Ajja, nu ska jag inte snacka strunt!
Woho nu e det äntligen fredag! Gött. Har varit hos mina 'småsystrar' eller det är inte mina syskon. Det är mina grannar, men de är som småsystar för mig. Den älsta som är två och ett halft och den yngsta som ska fylla ett har jag båda kännt när de va pytte pytte små blöjfyllare. Så snabbt tiden går :')
Men det var lite extra roligt med den yngsta idag tycker jag. För hon har börjat ta sina första steg! Så sött var det! Och den äslta var like underhållande som vanligt :)

Jag har också hittat lite bilder på internet som jag tänker måla av, som jag älskar.
Denna tycker jag mycket om. kan knappt vänta tills jag kan börja! Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag. Vad ni nu gjort under veckan :)


Kommentarer
Postat av: N E L L Y .

JAAA ! ester kan gåå!! lite iafa xD

Sv; ja jag e jätteglad för mina läsare ^^

2009-09-19 @ 09:12:13
URL: http://justmenelly.blogg.se/
Postat av: N E L L Y .

Haha det måste man ju pröva! xD

hur fick du läsare? O.O

SV; ja , gör det! :) Joo, jag kommenterade mycket på bloggar som dom inte hade så jättemycket läsare, för då svarar dom.. och så frågar man vad gör du och så vidare! :)

2009-09-19 @ 09:18:45
URL: http://justmenelly.blogg.se/
Postat av: N E L L Y .

Sv; haha jah :O man blir beroende av sådanna ringar! :D

2009-09-19 @ 09:19:38
URL: http://justmenelly.blogg.se/

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0