Onsdags kväll och massa youtube klipp !!


Jaha, då sitter man här i soffan och tittar på idol :)  (Hejja Erik! för tillfället XD för Calle e inte med ikväll)
Man idag har det inte hänt så mycket. Jag har bara haft jätte ont i låren efter gårdagens gympa! Men imorron blir det grejer! Vi görjar klockan 08:30 !! Och vi sexer har hela skola för oss själva för sjuerna, åtterna och niorna ska jogga i skogen heladagen. Så vi har typ inga lektioner, bara aktiviteter! Krov i bröd till lunch och så ska vi titta på en film där vi få ha med oss eget godis!! Mums! Snacka om härlig dag! Alla dagar skulle varit sådanna ^^

Men nu ska jag visa "några" av mina favvó klipp på youtube.

We Are The World
Här vill jag mest visa musiken så ni behöver inte bry er så mycket om bilden :)


Sims 3 Machinima - Alone
Denna tycker jag är är otroligt bra! Inte låten, eller låten är inte dålig men det är själva andlingen jag menar ^^

Björn Gustafsson roligaste delarna från parlamentet
Denna tycker jag är rolig! Asså vem tycker inte Björn Gustafsson är rolig! Kvaliten är inte den bästa men det finns inget att göra åt det.


Sims 3 Machinima - dramatic lunch
Snacka om att jag skrattade när jag såg denna! Hahha, dramatisk lunch xD

 

Tack för mig, detta var bara några av mina favvó klipp, men alla kan jag tyvärr inte lägga in :/ Men två jag vill att ni ska se som jag inte kan lägga in. Hå in på YouTube så sök på Lionel och ta den med en tecknad pojke på. Sedan sök på EX- E.T. och ta den första. Den är ju för bra haha ! Tänk att alla vi har varit lila små utomjordingar som inte passat in i planetens mönster ^^


Kommentarer
Postat av: N E L L Y .

svar:

jaa dumma dej!! hahaha skojah :D ja en visst var han deeet! jaa massa sööt . fi kär .. hahah skojah XD

2009-10-05 @ 21:02:21
URL: http://justmenelly.blogg.se/

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0