Riktiga Vänner ??

Jag funderar ofta på saker som ni kanske har märkt... Men idag har jag funderat lite på i skolan. Är de riktiga vänner jag har ? Några är jag ju såklart helt säker på att det e mina bästa vänner! Men det e en person som hoppar mällan oss och de 'populära'. Ibland känns det som om vi en liten resärv grupp om det inte funkar så bra med de 'populära' och när det funkar bra igen, lämnar hon oss och - som de andra 'populära' - och ger oss 'blicken' Det är en av de värsta sakerna man kan göra! Att ge någon 'blicken'. Det är typ när man talar med ögonen lite. Men med 'blicken' säger man "Fy så töntig du är!" och sedan går man iväg och tror man e hur cool som hälst! Jag blir galen på sådant! jag kanske inte e den populäraste i klassen. Men jag är vänner med de flästa. Men det är ett gäng jag inte tål. Det är de som har mobbat min nuvarande bästis i lågstadiet. Jag kan inte riktigt förlåta dem för det. Och de gillar inte min bästis nu häller för den delen men nu har hon ju mig och ett bättre självförtoende. Men jag tycker det är riktigt dålig stil att bara lämna oss i sticket och vara med de 'populära' som är riktigt taskiga!


Nu ska jag inte sitta och tjura över det! Jag har varit inne på internet (Som vanligt) och tittat litet på Youtube och hittade denna sköna killen! Titta på den, han är ju bara för härlig!! Och så är han en lärare med. Snacka om förebild!


Snacka om att jag tappade hakan när jag hörde denna tjej! Man kunde inte tro att hon var såå bra! Och jag bara älskar hennes dialekt! Haha, för härligt är den ^^
Och låten är ju inget dåligt val häller...


Innan jag ska avsluta detta inlägg och gå och sova så vill jag bara säga ett litet grattis till min kusin Nelly. HOn fyller inte år men hon börjar äntligen få lite läsare!! Vilket jag inte fårr ännu -.-'  men ändå ett litet grattis ska hon få av mig ^^ Du kan ju också besöka hennes blogg! http://justmenelly.blogg.se/


Vii ses snart!

Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0