Julen är ju snart här!?

Sitter just nu och lyssnar på alla olika möjlig julmusik och målar lite smått. Så mysigt! Något som jag rekommenderar till folk som bara vill slå sig ner och bara njuta och ta det lugnt nu i vinter mörkret! ^^
Trots att det kanske är en aning tidigt att lyssna på julmusik så är jag bara tvungen till att göra det. Det är ju trots allt bara 21 dagar kvar till jul! Och jag har inte handlat några julklappar än!!  *NO!* ... Äsch, det får vänta ^^
Även nästa helg ska vi åka till och baka pepparkakor med mormor och kusinerna som vi gjort så länge jag kan minnas! En riktig mysig tradition! Och varje gång för vi alltid var sitt stort hjärta som vi sedan dekorerar med glasyr och små silvriga kulor till strössel... *suck* ...
Jag skulle nog kunna sitta hela kvällen och bara berätta om alla traditioner osv vi har varje jul men det skulle ju blir riktigt långt tråkigt ^^
Har du någon speciell tradition varje jul?



Btw! Kom nästan precis hem från den senaste Harry Potter filmen! Riktigt grym! ;)
Ajja, nu ska man dra sig ner och se vem som går vidare till final i Idol! :) *Go Olle!*

/AliceIda

Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0