Man Får Inte Bli Sjuk Nu!

Och det är det jag håller på att bli!! :(
Började känna lite igår på mellandags rean med kusinerna och på kvällen kom det. Ont i halsen och helt slö. Hade nästan 38 grader när jag tog tempen. Bara 0,2 grader ifrån! :O
Får kanske hoppa över farfars födelsedags kalas idag... Men jag måste dit! *måsteblifriskmåsteblifriskmåsteblifrisk*
Dels för farmors goa mat *mums*, dels för att höra far föräldrarnas goa skånska, dels för att få träffa kusinerna, dels för att få sitta på övervåningen och se på film och speciellt för fyrverkerierna! Varje år brukar en vi-som-har-allt-butik skjuta fyrverkerier i närheten där farmor och farfar bor för att göra reklam inför nyår. Men jag känner mig i alla fall bättre idag än igår och har kanske en liten chans att få följa med idag! :D
Som sagt, så var jag på mellandags rean!
Och här har vi dagens fynd för bara 50kr från GinaTricot



Tröjan må vara i XL men jag älskar stora kläder :3
.
/AliceIda

Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0