Avatar

jag har sett filmen Avatar. Jag upprepar, jag har sett filme Avatar! Och den ägde hela skiten! :D självklart en ny favvó för min del ^^ Så nu kommer jag grubbla och babbla om den här filmen i flera dagar! Men det dåliga med mig när jag har sett en asgrym film på bio är att jag vill se den igen. Vilket e lite irriterande. Men jag är helt säker på att jag har sett filmen i bästa kvalite, 3D! ^^



SJÄLVKLART! Ska jag måla av den! Det känns rätt uppenbart för mig ^^ Men det hinner jag inte göra nu, det får bli imorgon eftermiddag. Om man ändå också kunde få en avatar ^^ Men tänk att skapa den här världen. Alla djur, växter, ALLT! Wow...

Har du sett den? Vad var bäst tycker du?

Jag har två favvó scener. Den första är när Jack första gången "är" sin Avatar och den andra när man ser alla helikoptarar flyga ut för att strida den sista stirden eller vad man ska säga. Somsagt jag älskar action ^^
Jajja, cya soon.

Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0