Gotlands resa, dag 2 Fredag

Har inte tänk på att jag ofta börjar med "jupp" eller pang på ämnet. Men ida åkte jag och pappa in till Visby. Det var riktigt kul att fåvara där igen. Vi var även där alla stånden stog på medeltidsveckan. Det var absolut ingen där. Lite läskigt, men häftigt. Sedan gick vi till en pizzeria som hette Celine. Där var det också tomt på folk! Så vi fick lite extra fin servis tror jag ;) Så hon fick lite dricks den tjejen. Det var otrloligt god pizza. Sedan åkte vi för att äta lite glass. Jag vet att det låter lite konstigt att äta glass på vintern men vi var sugna. Men när vi kom fram dit vi tänkte äta var det stängt! Attans. Så vi åkte tillbaka till Söderporten igen för att fika på ett mysigt fik som vi var på i somras. Och så tog vi samma sak som jag tog då ;D Stora maränger! Pappa är fundersam varför det nästan var fullt på alla parkeringsplatser xD Det är jag också faktiskt! Det var ju knappt några människor ute! Tyvärr kan jag inte lägga in några bilder idag. Jag tog någon bild med mobilen men vi har tydligen inte någon sladd så jag kan ladda in mina bilder. Vi försökte överföra bilderna till pappas mobil så han kan föra in dem men det funka inte heller. Så ni får klara er bildlösa ^^ Nu sitter vi här och degar och lyssnar på lite musik.
Harre bra :)

Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0