Inget internet!

för miljonte gången har vårat trådlösa internet försvunnit! Man blir bara GALEN! >.< Men vi har en ... öhm.. jag är inte riktigt säker på vad det heter men det är en telia .. sak. Så vi får turas om med internet nu i familjen, lite tråkigt. Imorgon blir det bowling med tjejerna! :D Och lite packande. jag och pappa ska nämligen förlja med en kompis och hans ett åriga son till Gotland! Och varför ska vi med dem? Jo för våran kompis ska ner till sina föreldrar så de får träffa sitt barnbarn. Men hans mamma är sjuk så hon kan inte åka hit upp där vi bor se de får åka ner. Men vi måste ju åka båt och våran kompis är HEMSK sjösjuk och då går det inte att ha en ett åring som behöver mycket uppmärksamhet. Så han undrade om vi ville följa med. Såklart! Det är bara kul att komma till Gotland igen! :D Vi var ju dör i somras ^^ Nu måste jag sluta eftersom jag måste springa på toa :S

Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0