Jake Sullys Avatar.

Jupp, jag kunde inte låta bli att måla av en Avatar nu efter att jag sett den (och den är världens bästa film) Resultatet blev rätt bra. Synd bara att man inte ser skuggorna lika mycket nu efter att jag färglaggt den... Men jag blev nöjd :)



Och orginalet såklart ^^



På min bild blev munnen lite liten, inte lika tydliga skuggor och ögonen fick inte riktigt samma djup som på orginalet... Men ändå ^^ Man lär så länge man lever. Nu ska jag öva låte gitarr. Ovanligt nog har jag fått gitarr-läxa... Typ. För på söndag ska vi spela några låtar på "Din stund i kyrkan" så då ska jag vara med och spela med i de små truddelutterna ^^

Kommentarer
Postat av: sofia den bästa

omg!!!!!!!!!



sååå snyggt gjort alltså!!! hur kan du??*?

kan jag komma hem till dig och ta lektioner i ritnging??

2010-02-10 @ 19:38:12

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0