Snow, Yes or No?

Jag fattar inte varför så många runt min ålder hatar vintern? De klagar och klagar men jag fattar inte meningen med att inte gilla snön? Jag kanske stör mig lite på det. Fast inte mycket. Det är bara att jag blir så klumpig när jag går på trånga stigar med massa snö. Jag bara snubblar och klampar ut i den höga snön. Annars är det inet så mycket mer.

Hatar du snön eller tycker du att den är mysig som jag tycker?

På lovet när jag och pappa var på Gotland (läs inläggen under) så började jag läsa på Stephenie Meyers senaste bok. Det är inte någon Twilight bok, tyvärr. Men den verkar vara något som är lika bra. Har inte kommit så långt ännu. Det är att några skumma saker liksom tar över människokropp sak.. någon pryl är det i alla fall. ^^

Och så lånar jag två böcker från skolans bibl samtidigt. Så det blir mycket läsande för mig x) Speciellt när Genom dina ögon är på 666 sidor!! Nu har jag en utmaning framför mig!
Och så tror jag att jag ska börja kalla kussen Nelly för fotogran! :D För hon hade någon fråg-pryl på sin blogg då läsare fick ställa frågor till henne som hon i ett inlägg svarar på alla frågor. Och då var det någon som fråga vad hon ville bli när hon blev stor. Nelly skulle svara "fotograf" men råka skriva fotogran. Och det var jag som hittade hennes fail när jag sov över hos henne för någon månad sedan. Och vi började såklart att garva som galningar. och hon gick snabbt in och ändrade det.... hoppas jag ^^

Nu ska jag hoppa ner i sängen och försöka sova. :)
Massa kramisar till dig som slösar ner din tid på att läsa min lilla blogg! :D

Kommentarer
Postat av: elin

ooh! är boken "genom dina ögon" bra? :D

2010-06-21 @ 18:40:39

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0