Ajj , ;'(

Min han gör ont som in i! .... Nej jag är inte personen som svär så jag gör inte det. Men min hand gör FIIIS ont! D''x När vi slutade skolan idag så var ju alla vid sina skåp och tog på sig jackerna osv. men när jag drog ut nyckeln ur min så slog jag i handen i grannes skåp som stog öppet. Det var lixsom en enkel smäll. Det rev ju upp pytte lite men dat var inge farligt precis. Men sedan när jag vänta på kompisarna (vi har följe hem) så började göra in i handen. Och PANG! så kom en stor blå bula! Och det läskiga var att den var blå för att det är ett blådkärl där! :'S Så nu sitter man här med gasbinda runt amren och skriver med bara vänsterhanden. Så jag och pappa ska till doktorn imorgon. Men det värsta är nog att jag INTE KAN SPELA GITARR!! :'O ... vilken klagogris jag e x') nu ska jag vila handen som pappa sa på telefånen. Krya på mig AliceIda x')

Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0