Japp, ny design påväg!

Som sagt, Nu ska jag få till det! En ny design! Japp, nu ska jag fixa hela skiten! EXAKT HELA! Det lovar jga er alla >:D Om du nu finns några x) Men jag är itne riktigt klar ännu, Bara grunden kan an nog säga är klar. Bakrunden och header, resten får vänta tills imorgon for jag vill hälst somna före pappa går upp. Ja, det kanske låter lite löjligt men just nu är jag lite mörkrädd. Eller inte mörkrädd men jag har precis sett en JÄTTE ÄKLIG film!! USCH! säger jag bara1 :S Så jag somnar mycket bättre om någon är där nere. Annars ligger jag och bara lyssnar med mina öron som just då förvanlas till små radar. Och om jag hör minsta lilla knarr så blir jag skitskraj! Jag kan itne hjälpa det, jag har helt enkelt för bra fantasi. Menmen, jag gillar ju att skriva sagor och då krävs det bra fantasi. :) Men nu ska jag sluta skriva och gå och somna innan alla andra går och lägger sig.


Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0