Lördag ljuva Lördag ,

Woho, LÖRDAG! :D Åh, nej jag har inte köpt lördags godis! O.o Äsch det får bli söndags godis. ^^ Hm... vet inte riktigt vrf jag skrev ljuva lördag. För det har precis inte varit Jeehaa! lördag. Har mest suttit vid datorn och grejat. Jag skulle följt med syrran ut i backen med Ellen och Ester :/ Men det får bli någon annan gång. Jag har iallafall gjort ett jätte gulligt hus i sims 3! :D Har inte någon bild på huset men om ni är medlem på thesims3.com och söker på Alice555 så kanske ni kan se lite prylar jag hittat på i sims3 :) Jag har också tagit bort bandaget runt handleden! Nu är hela handen som vanligt. Den var lite blå innan men det är borta. Men det läskigaste var nog att man kände benen mycket lättare i handen när man tog bort bandagen :S men nu är det med som vanligt. Igår var man hemma hos kompisen Elvis (snyggt smeknamn jag vet xD) Vi spela Wii och titta på någon skum film :O Riktigt skum var den. Den hette Coraline. Svårt att förklara vad den handla om. Men Elvis och Hilding som följde med flippa ur x) Jag tror de har fobi för dockor och knappar nu efter den ^^

Haaha, där ser man en en knapp i namnet xD Nu ska jag fortsätta att titta på de bannlysta med min kusin x)

Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0