Natti Natti :P

Ska gå och lägga mig nu :) Men först måste jag borsta tänderna, ta på mig pyjamas stänga av datorn... Ehm... Ja, ni fattar säkert att jag måste fixa mig först x) Men jag och pappa har precis varit på någon informations.. blablabla grejsimöjjs om åk 7 efter som jag börjar i sjuan efter sommaren. (Tiden går fort O.o) . Men det var intressant. De snacka om Estet- och Idrottsprofil. Jag ska ta Estet och senare fördjupa mig i gitarr :3 Yeppey! :D Jag ser fram emot att börja högstadiet :I Nu har syrran och mamma klagat för tusende gånget på att jag inte gått och laggt mig (Jaa, syrran med) så jag får sluta skriva nu -.-'

PS. Det med armen är inte så farligt, jag har fortfarande gasbindan runt men den behövs egentligen inte. Jag har den bara för att jag känner mig säkrare då typ. För handleden är fortfarande lite blå och man känner benen i handleden mycket tydligare vilken e läskigt! :o Nu klagar syrran IGEN! så måste sluta på riktigt nu :)

Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0