Skola och Pulka ,

Skolan har börjat nu japp! Lite tråkigt men man får se på det possitiva som... Ehm... Att man sover reglebundet ? Äsch, jag kommer inte på något bra. Var inte med på jumpan idag heller. Hade glömt min påse på min gamla skola där jag gick från förskoleklass till femman. Påsen var där hela lovet, så kom jag på det idag att den var där. Så pappa och jag fick hämta den påväg till skolan. Jag ville inte precis ha på mig de där gamla svettiga kldäerna. Så det blev inget för mig. Imorgon blir det MYCKET roligare jumpa! Vi ska dra på oss tärmosbrallerna och dra ut i backen istället! Så jag ska ta med mig bobben! Det tycker jag e lite roligt, så kan man ju åka till skolan! :D har varit hos kusinerna ikväll med. Kusinen fyllde 14 år. Det var inte precis någon stor fest med dunka musik och massa godis. Nej, det var riktigt musik med lite glass och fika. Bara vi och mormor :) Morfar var hemma. Han är lkite sjuk. Nu måste jag sova ses

Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0