The Misfortunes of Kate

Hittade en lite rolig serie på YouTube. "The Misfortune of Kate". Det handlar om Kate som har ramlat PLADASK för sin bästa kompis, Jonathan! Men oturligt nog så faller Jonathan för Alaina, den nya tjejen. Kommer Kate få sin Jonathan eller kommer deras vänskap att ta slut?

SE FILMERAN så får du reda på det! ;D


Litet intro


Del 1


Del 2


Del 3


Del 4



Del 5


Del 6


Del 7


Del 8



Tyvärr fanns det inte fler avsnitt! :'(  Jajja, Nu ska jag skriva lite på min och syrrans (http://aanniematilda.blogg.se/,hon bloggar inte längre men ni kan kolla om ni vill :I) saga. ...Jag orkar inte förklara vad den handlar om men vi får se om jag säger ngt i framtiden :)

Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0