Lite foton :)

Idag fick jag fota lite med syrrans kamera. Blev inte så många bra eftersom det inte finns så mycket att fota på nu på vintern.. Eller vad säger jag!? Tidig vår menar jag ^^

Här är de 2 bästa bilderna! :D


Om ni undrar vad det är för någon skum trä-pryl på  den första bilden så är det min hjärngympakub ^^ Men om man blockar isär det så blir det bara en massa små pinnar xD
Men i alla fall.
Idag så skulle jag till kyrkan med ett gäng kompisar (en av dem är Nelly, kussen xD (justmenelly. blogg.se)
Vi har precis gjort om i ett av rummen i kyrkan, asså det gänget som skulle dit idag. Igår flyttade vi ut alla möbler ur rummet och damsög hela golvet. Ssedan hängde vu upp svart tyg över en ful, smutsig vit vägg. Medans de gjorde det så exprimenterade jag lite och tog jätte långt svart tyg och klädde de fula sofferna med det! Så flyttade vi in alla möbler igen och voalla! As snyggt! :D
Så vi bestämde att vi skulle åka dig idag och hänga, surfa på min bärbara dator och plugga lite :)
Eftersom min pappa har nyklarna in i kyrkan så var det jag som skulle låsa upp. Vi tänkte att det skulle vara bäst om jag kom dit först, men tyvärr kom jag näst sist xD. Det visade sig att vi skulle ha gympa uppe i gymnasiet idag. Så vi fick gå upp dig med alla väskor. Det var jätte roligt gympa pass, men vi drog tydligen över lite. (vi skulle sluta 14.20 den dagen) och vi skulle vara vid kyrkan 20 i 3. Det låter ju inte så farligt. Men vi dråg ju över. Och så skulle vi byta om och duscha innan. Men vi hann inte det eftersom Hildis farfar skulle skjutsa oss till byn, och sedan skulle jag och Elvis gå sista biten hem. Och när jag kom hem var kl 15.00!! Så jag duschade snabbt som attan, packade snabbt ner min dator och tog några klunkar ur juice paketet, sedan var det upp på cyklen och iväg. Såklart var de inte arga ^^ Tur att jag har sådanna kompisar :D

och där så kladdade jag lite på min arm ^^



John Mayer och Ulrik, båda mina idoler, perfekt! :D

När jag sprang runt på mitt rum och fotade kom jag på att ni aldrig har sett mitt rum! :D
Eftersom det är så nice så var jag tvungen att fota det xD

Mysigt, jag vet xD  Men bilden blev lite suddig -.-'

Nu måste jag sluta... Annars får mamma damp -.-'

Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0