Natti Natti! :3

*gääsp*

Trött är jag! Jippie... Men syrran har tagit min säng och somnat *suck*. Som tur är så har jag inte så bråttom med att lägga mig. Wohoo, studiedag imorgon! 8D
Har även varit ute och plockat svamp med mamma och granarna. Jätte mysigt. Men vi var inte ute så länge eftersom de två yngsta är bara två och ett år, så de hade lite svårt med att ta sig fram mellan träden och grenarna. Men det var fortfarande kul :D
.
Har också skrivit lite på min berättelse som jag skriver på thesims.se (th.se). Den heter 'It's inside that counts'. Låter lite fånigt, ja. Men jag är lite fånig! Ni kan få kika på första delen av berättelsen eller läsa hela genom att bli medlem på ts.se!
'
Resten av kvällen blev idol-tittande och ritande ^_^
Nu måste jag (tyvärr) väcka syrran så jag själv kan få lite sömn ^_^
'

/AliceIda

Kommentarer
Postat av: nelly

åå vila mysiga bilder :)'

sv: haHAH ja justde ja xD

2010-09-24 @ 14:01:59
URL: http://justmenelly.blogg.se/

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0