Sammanfattning av helgen

Den mesta tiden av den här helgen har gått till musik! :D
Aahh, musik, härliga musik! Jag är rena musiknarkomanen här, haha! ^_^
Det har mest blivit artisterna och låtarna:
NevershoutNever med låtarna Trouble, Happy och Did it hurt?

Nick Jonas med Introducing me

Oscar Linnros med Från och med du

Och så några hundra låtar där emellan ^_^
Undertiden jag lyssnat på musik har jag ritat fotat och spelat lite sims 2 för att fota till min berättelse! :D
Tyvärr kan jag inte lägga upp en bild på det jag målat! Dels för att jag inte tagit någon bild (Hehe ^^') och dels för att det är en födelsedags present till min bästa kompis som fyller år på måndag och hon kan ju få syn på den om hon skulle råka kika in här.. Så det får bli efter skolan på måndag som jag kan lägga upp den i så fall :)
I Lördag blev det pannkakor till middag :D
Smör, kanel och socker är toppen på pannkakor! ;D



Och i dag var jag i kyrkan och kollade på en liten musikal några barn från en annan kyrka i komunen hade hand om! :D
Jätte duktiga! Och de tog i mycket mer när de sjöng än vad vi gjorde när vi var små! x'D
De kallade sin lilla grupp för smile ^_^

Sen så har jag också spanat in en del youtube klipp! :)
Ni kan få kika på mina två favorit klipp! :D
Som egentligen är ett och samma uppdelat i två.. o.o
Jaja, skit samma x'D
.
Det var allt för ikväll antar jag! :D
Ganska långt och tråkigt inlägg, jag vet! 'xD
.
/AliceIda

Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0