She's Tha Man!

Yääh!
Snacka om cooling jag varit de senaste timmarna! Hahaha not!
Men jag och Annie ville ha lite kul och skoja med mamma och pappa när de kom hem så vi klädde ut oss till killar! Vi tog bara pappas gamla T-shirtar och shorts, någon mössa och tofs och tadaa! En fejk kille! Och snygg blev jag om jag bara hade haft kortare hår så jag slapp mössan ;D
Nää, här ska man inte skryta. Men det var kul. Något jag rekommenderar när man har tråkigt! Ska någon gång klä ut mig till kille och gå ut på stan. Det skulle va något! x'D
.
Yääh, here we got tha man!

/AliceIda

Kommentarer
Postat av: nelly

HAHAHA snyggt! blev donm överraskade? xD

2010-09-20 @ 20:13:16
URL: http://justmenelly.blogg.se/

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0