Fullt upp ! Eller ?

Hahha
Jag är lite hispig idag.. eller jaa, nu blir det ju igår eftersom klockan är 01.26 ;)
Först cyklade jag och syrran upp till en liten sjö och fotade. roligt roligt
Sedan passade vi grannarnas småflickor (4 & 2 år) från sju till nio. Vi köpte lite glass och kollade på tv. mysigt mysigt.
Och sedan så åkte jag till kyrkan med nelly och minglade runt på lanet som höll hus där. Det brukar vara så att de fixar ett lan nästan varje lov där man helt enkelt spelar olika spel tillsammans ;).
Kul kul
Har också målat lite.. Men lägger upp dem när det är ljust ute istället då man kan ta tydliga bilder ;)
~
.
Syrran fick då sköta sminket och håret på mig idag ;)
Luggen växer !

Kommentarer
Postat av: Rebecka <3

Råkade just läsa att din favvorätt är din mormor köttbullar ^^ min är MIN mormors köttbullar xD ^^

2011-04-18 @ 11:48:27
URL: http://rebeckabohlin.blogg.se/

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0