Göteborgs besök - med fynd !

Åkte in till göttebörg med familjen idag. myysigt
Vi höll oss runt Nordstan och kompassen. Men för att komma dit måste vi åka förbi Liseberg och Gothia tower eller vad det nu heter. Och då såg vi det.
Idolkön! :D
En sjukt lång kö och en stor.. affish? eller plakat? Uhmm...
Iaf, det var en stor bild där det stod idol och folk med gitarrväskor och sådan skit...
Då är det inte så svårt att lista ut vad det var för något ;)
Tänk... Jag kanske har fått en skymt av den framtida vinnaren!
Ajja, jag hittade iaf massa fint i götet!
Speciellt en affär som passade mig! Vettefan vad det heter, men kort sagt så sålde de allt som hade med konst, målning och färg att göra!
Inklussive promarkers!

Så gött! Eftersom mina börjar ta slut!
Så köpte ett litet kitt med liknande promarkers jag redan har, två ritblock med pra papper och promarkers skintones!
Så här ska det målas ! ;)
~
För mycket text för ett blogginlägg !


Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0