Ingen inspiration alls !

Nope! nada! Nothing! Niente! Niekas! INGENTING!
Jag har verkligen noll inspiration! Varken till att rita eller greja med bloggen!
Vilken latmask jag är! Måste ändras. Måste ju verkligen få inspiration till att måla nu när jag har fått ansvaret att måla väggen vid trappen som leder ner till uppbehålls rummet ! Kommer bli SÅ awesome! :D
Men jag har ett ytte, pytte tiny problem! jag är inte helt 100% på vad jag ska göra...
Så här får ni en skiss på mina fyra funderingar...
1. Jag funderade på någon typ av manga tjej som enkelt står där med skolböcker och ser söt ut.
2. Något mer dramatiskt och välgjort ! (där är händer som hållar för att ansikte om ni undrar XD)
3. Något som är roligt! En snubbe som vill göra highfive eller något som kan "göra med" liksom!
4. Något knas jag hittar på internet kanske ?

Tell me what you think! Jag vet inte vad jag ska göra ! T_T

Kommentarer
Postat av: Fin liten tjej

Jag gillar nummer 1 och 4 :D fast jag är inte precis en sån person som gillar manga :S

2011-09-04 @ 16:38:23
Postat av: S S A N N A A L I C I A

Sv; 4:an fick jag mitt ett gått skratt av, den är härlig! :D Men jag gillar ettan också! ^^

2011-09-04 @ 20:21:31
URL: http://ssannaalicia.blogg.se/

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0