Gårdagens Göteborgs besök !

Åkte in till Götet med pappsen och syrran för att shoppa och ha en dag tillsammans igår. Riktigt mysigt ! :)
Strosade mest runt i gallerian i Frölunda tillsammans. Men tog också en sväng genom Ikea påvägen hem för att fika lite ;)

American Hood BikBok 299 kr / Whiteboardpennor Ikea 19 kr / Naruto pocket Bokia 69 kr/st , 4 för priset av 3

Tja , jag har inte läst Naruto förr. Men däremot har jag läst lite Dragon Ball så jag är ju van vid att läsa baklänges som man gör i sådana här serier. Och dessutom verkar Naruto vara en av de populäraste serien om man säger så och det ger mig inspiration till att rita ! ;)

/AliceIda

Kommentarer
Postat av: Robert Cayden (Caydens.blogg.se)

Hej! Just nu kör jag en Dagens Fråga på min blogg och det skulle vara otroligt snällt om du tog dig tiden att gå in och svara! :)



http://caydens.blogg.se/2011/february/dagens-fraga.html



PS. Ledsen om du inte vill ha sådana här kommentarer..



Kram!

2011-02-19 @ 14:38:06
URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0