FotoFix

Haha gjorde syrran en tjänst och lät henne fixa mig idag. Hon blev över lycklig och jag blev en helt annan person ! x'D
Annars har inget annat hänt under lovet förutom att jag får plugga tyska nu när jag ska byta till det efter att min franska lärare ska sluta och är inte så sugen på någon ny som jag inte känner så bra och dels för att franska var ganska tråkig. Men det positiva med franskan var att läraren var ganska slapp så man kunde sitta med fötterna uppe på den tomma stolen bredvid och kladda på papper och block. Jag hade två fulla papper med kladd och klotter efter ett halvår ;)
.
Resultatet efter syrrans sminkning och hår :)
Och så en redigerad eftersom jag har tråkigt x'D

/AliceIda

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ja de är den verkligen! Vilken fin blogg du har :)

Kram

2011-01-05 @ 21:03:37
URL: http://beautylicious.blogg.se/
Postat av: PHOTOLENS » photo&style

Svar: Tack så mycket :) Följ gärna min blogg! ^^

2011-01-05 @ 21:16:07
URL: http://photolens.blogg.se/

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0