Lager 157

Var vid varuhuset Lager 157 idag, som ligger i närheten av Borås med pappa, my sis, kussen och farbror. Det var kul!
Hittade en del roliga saker. Och billiga saker! I lager 157 finns det mycket fina saker för en billig peng. Och idag var det verkligen en perfekt dag att åka in! Strålande solsken! För då var det verkligen folktomt! Alla är ju typ vid stranden! Självklart föredrar jag strand före affär, men vi var i varberg och bara chillade igår se det fick bli shopping idag :)
Efter att vi var klara så tog vi också en sväng in till Borås ! :P

Och ja, jag klippte bort ansiktet för det blev bara... fail ;)

Randig tröja - 150 kr - Lager 157 / Svart tröja - 120 kr - Lager 157 /
Chino shorts - 150 kr - Lager 157


Grå tröja - 200 kr - Lager 157 / Brun skinnväska - 150 kr - H&M

Jesus sandaler - 300 kr ? - Scorett

Det var det! Hahah , har totalt glömt bort priset på skorna.. ! Men det får va, jag är glad och har mycket pengar kvar! Svårt att tro va? Hahah!
Sry, för dåliga bilder, dåliga poser och dålig kvalite.. Men outfit är inte ritkigt min grej, men ville visa upp! Och solen är bara på min sida av huset på morgonen och det är ju kväll... så det blev inget bra ljus precis ;)
men jag är glad och imorgon kommer Ulrik Munther hit och ska spela på torget!! Kommer bli så awesome ! :D

Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0