Welcome to paradise

7 månader och 1 dag. För mig känns detta nästan orealistiskt. Jag har levt med denna pojken i mitt liv i 7 månader då vi som längst varit ifrån varandra i knappt en vecka och jag har ännu inte tröttnat på att få vara med honom ett dugg! Snarare tvärtom! Det blir bara jobbigare och jobbigare att behöva lämna honom haha. Tönt.
 
Men det är detta man alltid längtat efter. Ett förhållande med sin bästa vän. Det är det ni ska gå efter kära flickor. Bilda förhållande med någon ni kan retas med, skratta med och prata med. Inte någon ni ska kunna visa upp eller bara för att få vara med någon. Sett allt för många sådana förhållanden och man blir bara ledsen när man ser dem. Ha respekt för er själva. Tack hej
 
 

Kommentarer
Postat av: Bror

Men han är ju så snygg också det är ju ett plus!! haha Bra skrivet iaf!

2014-01-04 @ 03:00:00

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0