En vanlig sommar Onsdag ,, : ))


Jaa, idag har det inte hänt något specielt men jag vill ändå lägga in något på bloggen innan jag går och lägger mig :)

Joo men idag åt vi lunch hos farmor och farfar och såklart deras lilla tax Hejka ^^. Maten var god (som vanligt ^^)
Mina kusiner åt där också... eller ja inte alla kusiner bara mina två kusiner som e barn till min farbror :)
Efter maten cyklade jag hem till den yngsta av de två kusinerna, vi kallar henne Nelly (missa inte hennes blogg justmenelly.blogg.se). Nelly ville att jag skulle hjälpa henne med sin blogg :)) Gick inte så bra för jag e ju ingen blogg-expert för Nelly ville ha en större header men det e ju syrran som kan den : / . fast jag hjälpte Nelly med att lägga in en klocka och två YouTube klipp :)) Deet blev vi iallafall nöjda med :)

Sedan cyklade jag hem runt... ja vad var det 5-6 kanske :)


En liten gullig tjejs öga ^^
(sägerr inte namnet : / )

Ajja men nu ska ju jag sova så jag tänkte att det skulle passa med en liten godnatt låt  (^^)

Hallelujah-Molly Sandén

Kommentarer
Postat av: ♥ N E L L Y ♥

haha , kan man ha roligare dag? svar : NEJ :D

ja jag blev nöjd med detta :) har redan 3 kommentaret på låtarna :D haha <3

2009-06-25 @ 10:47:23
URL: http://justmenelly.blogg.se/

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0