Lite fler bilder , :P


Tog lite fler bilder ute på ängen med med Annies kamera :))


Eller jaa, denna bild e tagen i min trädgård  (^^)






Vilka söta blommor (^^)





Jag blev så förälskad i dessa små söta blommor!  (^^)


Tycker du jag borde skaffa en egen systemkamera ??


Och innan idag när pappa hade kommit hem så letade vi lite på nätet och hittade en bra kamera. Fast när pappa ringde till honom och sa att vi ville köpa den så sa han att han redan hade sålt den : / det var ju synd.

Fast det kommer ju in andra som man kan köpa på nätet helatiden så pappa sa att jag skulle hålla ett öga på blocket osv... :))

Kommentarer
Postat av: A A N N I E M A T I L D A

den första och den tredje ! :D

2009-06-23 @ 21:09:31
URL: http://aanniematilda.blogg.se/
Postat av: Filippis

den andra uppeifrån, den gillar jag!!!

2009-07-12 @ 10:04:47
URL: http://www.theguitar.bloggagratis.se

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0