Skola igen !

Jaha, tillbaka till skolan dåh. Trevligt, trevligt... nästan. Jag spelade lite habbo innan. Det var ju lite piss att en av mina bästisar tydligen skulle sluta för "evigt" :( Ajja, jag har ju mina riktiga vänner. Musik idag, jippi jippi :D Jag och mina vänner brukar få stanna kvar i musik salen efter och spela gitarr, trummor och piano och sjunga i mikrofån ( Stavas?)  Trevligt :) Vi ska ha bild imorgon med, WeeIii!Denna gången ska jag inte komma för sent! Förra gången kom vi fem minuter för sent till lektionen efter som vi skulle ha i vårat klassrum då. Jaha, då fick vi som kom 5 min sent sitta kvar 30min!!! och göra det vi skulle gjort på den lektionen. Och de som kommit i tid fick sluta tidigare!! Snacka om att alla var förbannade som fick sitta kvar. Ajja, likadant ska det inte bli!
 
Our song - Taylor Swift

Jag var bara tvungen att lägga in den! ^^ Fast jag vet inte om det e min dator som dampar eller ngt annat som är fel men om själva bilden på YouTube klippet är med så ska den inte vara det, men (kanske) så blev den med ändå. Ajja, dags att såva, bild imorgon! :D  Lovar att jag ska fixa header och design någon gång!


Kommentarer
Postat av: n e l l y . [FOTOBLOGG]

oo den låten e braaa! :DD



sv: hahaha aa dt kan jag tänka mig att du kan! skumt & pang! hahahah :DDD

2009-11-27 @ 15:57:19
URL: http://justmenelly.blogg.se/
Postat av: matilda

fin blogg :)

2009-12-03 @ 22:23:45
URL: http://matildasvanlund.blogg.se/

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0