En... vanlig Onsdag! ,,

Jaha, här varre Onsdag. :/ Inget specielt att skriva. Vi har haft musik. Trevligt, trevligt. Fast vårat band splitrades för att trummisarna (ja, vi hade två) spelade trumsolo helatiden när vi försökte förklara vad vi skulle göra så det blev lite bråk. Så, ja några slutade. Och sedan var det tydligen bara jag kvar så det var ju inget band precis. Men jag tror vi har fått ihop ett nytt band. Är inte riktigt säker. Rästen har varit som vanligt tror jag. Förutom att jag glömde gympa-påsen precis utanför skolan på gatan :S Jag är så glömsk! Jag skrattade och hade kul med mina vänner som jag brukar ha följe med hem. Denna gången skulle vi åka med en av mina kompisars pappa tror jag det var. Vi väntade men han kom inte så vi började gå hem istället. Det är ju inte så långt hem så det gjorde inget. Sedan när vi nästan var hemma så ringde min mobil. det var pappa då. Jaha, då såg han min gympapåse ute på gatan helt själv. Ja det var ju trevligt. Så han fick ta och åka hem med den. Hehe, det är en rätt rolig historia som man kan berätta får en kompis och skratta åt, fast det gjorde jag med när jag lade på telefonen. xD

Jaja, det blev inte så mycket bilder eller något denna gången. Mest text. Men jag orkar inte fixa mer med det nu. Jag ska nog gå och sova. :)


Kommentarer
Postat av: n e l l y . [FOTOBLOGG]

sv: JAGVET :o så tänkte jag med! Men nu mår ag mycket bättre ;)

2009-12-10 @ 18:54:11
URL: http://justmenelly.blogg.se/

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0