Bowling och sålda kakor ,

Idag har man kört lite bowling med kompisarna (som jag nu ska börja kalla) Hildur och Elvis (Nej, elvis är ingen kille) Vi kom rätt tidigt så vi gick snabbt ner till hemköt för att köpa lite tuggumi. Sedan när vi kom tillbaka så var det några barn som typ gick i trean eller något. Eller jag är inte säker men det var extremt korta! De var typ en halv mig. Och jag är typ 1.67. Ok, jag är rätt lång för min ålder men strunt samma. Vi bowlade. Jag kom tvåa ^^ Elvis kom först och sist kom Hildur. Konstigt nog så var en strike det första jag gjorde! :D Men min tur höll såklart inte i sig. Efter bowlandet så gick vi till ett fik och fikade. Eller jag var det ända som fikade. Någon choklad kaka men nougat, mums :P. Men Hildur tog tacos och Elvis tog pasta sallad. Sedan var vi för mätta för att gå hem så vi gick till Hildurs farmor och farfar som inte bodde så långt ifrån. Elvis ringde sin mamma och frågade om hon kunde hämta henne och mig. Hon skulle äta först sa hon. Så vi slog oss ner och började spela fia och ritade samtidigt. Efter en liten stund kom Hildurs farmor in och gav oss kaka och saft. Vi var inte lika proppmätta då så vi åt kakorna. förutom Elvis, jag fick hennes kaka xD. och de var riktigt goda! Sedan när vi skulle åka hiss ner igen (Hildrus farmor & farfar bor i lägenhet) så blev Elvis rädd för hon är rädd för att fastna i hiss xD. Men vi kom ut på gatan hela och fina. Sedan åkte vi hem :)

Sedan satt jag hemma... och tråkade lite... dampade på internet dongen som vi kallar den x). Den som ger oss internet för tillfället. det trådlösa är ju pajj. Men efter det så åkte jag och pappa ut till släktingar och kompisar och sålde kakor! Min klass samlar till en klassresa. Alla kakburkar försvann :D Eller tre är ju kvar. En som jag köpt och två som mamma och pappa köpt ^^. Så nu springer man runt och plockar saker som vi imorgon ska packa ner för resan till Gotland! :D

Och någongång vill Hildur gästblogga ^^ Men vi får se när det blir av

Har lust att lägga in lite låtar med ^^
Who says - John Mayer


In your Atmosphere - John Mayer

Somsagt, jag är galen i John mayer! xD Jag är fortfarande Ulriks största fan men jag lyssnar mycket på john mayer med ^^

Kommentarer
Postat av: Filippa<3

I Love John Mayer! <333

2010-03-03 @ 17:21:10
URL: http://videophone.blogg.se/

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0