Vita huset i sims 3!!

Jag kollade runt på YouTube lite och hittade det här klippet. Allvarligt. VITA HUSET! SÅ EXAKT! Jag bara... dog när jag såg det här! I want it in my game T.T Även om jag inte spelar sims 3 så ofta nu för tiden så är det ju ändå coolt att ha vita huset! Men jag kan inte ladda ner det T.T Man måste köpt massa saker från store på thesims3.com för att ladda ner det. Och destination världen, fast den har jag ju redan ^^ Men såklart ska ni få se klippet! :D
| Här har ni vita huset! :D
|
|
|
v


Visst ärre amazing! :o
Jag kan bara säga att jag har blåmärken på hakan efter att ha slått i skrivbordet när jag såg detta ^^
Nu ska jag fortsätta surfa runt :)
Måånga kramis

Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0