Film-time! :D

Jaha, då varre dags för en till filmkväll. et är inte det att jag klagar med vad ska man säga? Det är nog inte det bästa tillfället att gå på det just nu. Men vi brukar ju ha så roligt så jag går endå. Så jag har lite brottom för att pappa väntar. Jaha, varit i kyrkan idag (Jupp, jag e kristen) Det känns som om många tycker att det är SÅÅÅ töntigt att gå i kyrkan och att man går runt och ropar "HALLELUJAH! Jesus, herren är här!" Men det gör vi inte! Det är ju inget fel att gå i kyrkan. Men iallafall. jag har varit i kyrkan (och jag är stolt över det!) och övat! För vi har ett litet gäng som kallas Good News som är några typer som är i ungefär i min ålder. Varför vi kallas Good News? Jo, det är för att vi ofta gör ngt som kallas för knasnyheter. Och det är vi som filmar eller visar upp det platt på scenen. Och alla vi har olika karaktärer. Första gången vi spela in Good News var det i våran matsal här hemma. Men iallafall, vi Good Newsare ska spela och sjunga i kyrkan nästa söndag! Och jag ska såklart spela en vanlig dag! xD Nu ropa pappa så nu måste jag sluta, ska försöka komma ihåg att skriva när jag kommer hem.

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med! han är grym på att rita :D kul att du röstade på honom! haft en bra dag då?

2010-01-03 @ 18:06:01
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0