Sjuk syrra och dalande snöflingor ,

Japp, syrran är sjuk. Magsjuk, Usch. Det värsta jag vet är att spy eller spya överhuvud taget. Jag hatar helt enkelt allt som har något med det att göra. Så jag får hålla mig undan ett tag tills det är över. Hm, jag tror inte jag kommer våga ta i något precis nu när hon är sjuk :S Men men, hon kommer nog bli frisk snart. När man är magsjuk brukar det gör över rätt snabbt. Eller iallafall i min familj. Det längsta jag har varit magsjuk är kanske en till två dagar och det var LÄNGE sedan. Eller kan man kalla det magsjuk? Jag spydde aldrig eller ngt. Eller mamma och pappa har tror att jag liksom kan hålla tbx det så jag itne spyr för att jag hatar det så mycket... Eller något liknande. Egentligen skulle jag ligga i min säng nu och sova men jag låg och fundera och så fick jag lust att blogga lite. Så detta kan bli ett LÅNGT inlägg så ne är beredda ^^ Japp nu är det 2010 :) Något som jag itne kan låta bli att göra när det är ett nytt år är att gå runt och säga t.ex "Det är första gången jag äter iår!" , Jag vet det låter lite sjukt, men jag kan inte låta blir ^^

Har du någon konstig vana?

Juste! Jag fick "lite" pengar i julklapp med! 3400kr! Det är inte lite för att vara jag x) Och jag hade ju redan några tusen eller något. Men nu har de försvunnit! :o Haha, ingen har snott dem eller ngt x) Jag har bara spenderat dem på gitarr! :D Yay, I'm so happy :3 Jag köpte såklar väska, axelband och plektrum till den. men det bästa är nog att jag fick MCYK rabatt! det skulle typ kostat 4000 ngt men jag fick betala 3800 tror jag det var! Eftersom min pappa och min farbror (som följde med för att hjälpa mig att välja, han spelar själv gitarr) känner Håkan eller var han nu hette som jobbar i den affären! :D Tur det ^^ Det är en stålsträngad och svart såklart! (som Ulriks)  x)

Vad fick du i julklapp?

Japp, nu snöar det fint här hemma. Det är mörkt, ingen är ute på gatan och under gatulampan kan man sakta se små snöflingor dala ner till marken. Det är jätte fint! Det är sådant där riktigt "Ahh, gött" väder! ^^ Men jag skulle faktiskt vilja ha lite mer ös-snö här. Eftersom det aldirg riktigt varit någon bra snö. Eller bra och bra, det har inte varit någon bra kramsnö särskilt länge. kanske någon dag innan lovet. Så jag har inte hunnit åka någon pulka förra året! Eller iår! Det är ju lite tråkigt. Har inte träffat kompisarna iår heller! :o Det får man ju fixa! Men det är ju inte så långt kvar tills skolan börjar så man kanske kan stå ut några dagar till. jag har med spelat på farfars kalas! :D Vi hade som en liten "konsert" om man kan kalla det så ^^ Min pappa spela på någon trum-pall eller vad man nu ska kalla det ^^ Min farbror spela bas, kusinen... vad heter det nu? elektråniskt piano? Jaja, ni fattar nog ^^ Och jag på gitarr och mick och andra kusinen mick ^^ Det var jätte kul! :D farfar fick med en skiva med två av våra låtar som vi spelat in och en till låt som min farbror och hans fru spelat in. Hehe, jag och Nelly kan inte sluta skratta åt låtens namn ^^ Fast just nu kommer jag inte ihåg vad den hette x)  Jag jobbar på en ny design så jag få årdning på denna bloggen! Det är ju blått, rosa, grönt och allt möjligt på den! Så jag försöker hitta och trixa något nytt. Har ni sett den nya ICA reklamen? Haha, den är ju för go! x)

Jajja, nu får jag sluta skriva. mamma har sagt åt mig att gå oh lägga mig några gånger nu så jag får skriva en pungt       Nu.  x)

JUSTE!! det får jag inte glömma! Ni ni ska få en liten smygtitt på min nya header. Bara en bild men det går nog bra ^^
Japp, det är min nya gitarr! :3 Hehe, och den i bakrunden är den gamla ^^Den är mest dekoration faktiskt ^^ Anvädner den aldrig så. Ajja, Nu ska ska jah sluta skriva påriktigt!! Vi ses :)

Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0