Snöbollar och iiiingen fantasi! ,

Det känns som om jag inte har kvar någon fantasi! D''x Jag kan varken komma på vad jag ska rita nu för tiden elelr vad jag ska skriva om i mina sagor! x(    Någon som kan ge ett tips på vad man kan rita ?    Men som jag skrev i förra inlägget så var jumpan mycket roligare idag! Vi drog fram pulkorna och bobbarna! :D Sedan var det full fart i backen! Fast mot åkandets slut var det inte så roligt längre. Några killar började bomba på mig och mina två bästisar. Jag fick två stora snöblock i skallen!! D''x Så jag fick lite ont i huvudet och nacken. Tur att lärarna hade tvingat på oss hjälmarna! :o Annars har det inte hänt så mycket mer idag ^^

Vad har du gjort de första dagarna i skolan? :)

Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0