Jag Lever !

Igår levde jag, och jag levde fullt ut !
Jag och Nelly (kusinen min) åkte med min syster och hennes vän in till göteborg/liseberg igår runt halv tio tiden på morgonen. Annie (systern min) och hennes kompis stod hela dan i en kö till Lotta på liseberg och syntes faktiskt i TV ett antal gånger ! :)
Men jag och Nelly gjorde inget annat än att åka ! :D
Uppskjutet, Balder, Kanonen, Lisebergsbanan och Kållerado var storfavoriterna tror jag :)
Eller iaf när vi åkte båda två. Kanonen var la den vi åkte mest... Ett tips är att sitta längst fram eller längst bak och skrika "jag lever!!" och hålla upp händerna när man skjuts iväg ;) Annars åkte jag Höjdskräcken en gång själv för typ 100 gången och... Atmosfear!
"JAG LEEVER!!" (dubbelt så högt än när vi åkte kanonen ;) )
Det var mina ord när jag föll i 110 km/h i tre sekunder. Bästa åket någonsin! Kunde tyvärr bara åka den en gång då våran buss hem skulle gå precis efter typ :/
Men jag rekommenderar den verkligen ! Speciellt när det är mörkt ute. Hela tornet lyser i röda lampor och utsikten är verkligen oslagbar!
.
.
Det är där emot en grej jag inte förstår mig på... Nu när jag vakna i morse kände jag att det gjorde on på min överarm när man tryckte lite lätt. Jag kollade och fick syn på stora röda märken! Fick panik! Hade jag blivit skadad på något vis eller ? Eller hade mamma koppat mig i sömnen eller ? (hon är massör)
Jag ringde henne och hon antog att det kanske var något attraktion som hade gett mig en stöt på något vis och att hon skulle kolla på det när hon kom hem.
.
.
Det ser inte lika farligt ut på bild...
Men någon som varit med om något liknande?
Både upplevelsen av Atmosfear och mina skumma märken på axlarna ?
Annars så mår jag skit bra ! :)
Vet, mycket text är ett minus i en blogg.. Men vad kan man göra? Går inte att beskriva min upplevlse med tre meningar precis ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecka <3

om du hade linne så kan det ju vara solexem eller vämeslag...har haft liknande vi visste inte riktigt vad det va men det var lääängesen och det försvann efter typ en vecka ;)

2011-08-04 @ 13:33:54
URL: http://mittlivsommedium.blogg.se/

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0