När jag har tråkigt kan det bli något sådant här...

10 facts about me that you didn't knew !

1. Jag är ett riktigt manga/anime freak!
Ni kanske märkt att jag målar ganska mycket manga... Men jag även läser manga och ser på anime ! Jag är helt nere i det men håller det ganska lågt in public då jag märkt att man får ganska mycket skit för det

2. Jag har aldrig flygit flygplan!
Nepp, aldrig satt min fot i ett och är inte så speciellt sugen på det heller

3. Jag lever utan en mobil!
Självklart äger jag en. Men den används för lite! Om jag får ett meddelande så kanske jag struntar i att svara pga att meddelandet kom för länge sedan för att svara eller för att jag inte orkar.

4. Jag är en riktig drömmare!
Jag är nog nästan som en liten gubbe. Kan bara sitta och drömma och tänka. Tänk att få åka till New York och se alla dessa platser man sett i filmer. Eller att få sitta på en gård och känna morgonsolen lysa i ansiktet...

5. Jag hatar skräckfilmer !
Seriöst. Jag har för livlig fantasi för att titta på sådant! Fast paranormal activity 2 är konstigt nog ett undantag... Kanske för att jag satt mitt på dagen (dock med nerdragna rullgardiner) och kollade på den med min syster ! ;P

6. Sedan första dagen jag såg det så har jag alltid låtit som Gamergxvideos när jag spelar tvspel!
Jag har alltid lika kul när jag kollar på hans klipp ! Bara ljuden han gör underhåller mig! haha ! :D

7. Jag älskar att skriva sagor/berättelser
Har jag alltid gjort sedan första klass då vi fick ta en liten ihop häftad pappersbok och rita och skriva en liten saga när vi var klara med lektionens arbete. Nästan halva min "minneslåda" är fylld med dem ! haha :D
Men jag älskart! Att få komma på en egen värld med egna karaktärer och måla med ord... Underbart.. bara underbart

8. Jag har glömt hur man målar för hand !
Seriöst! Här om dagen så hade jag tråkigt och bara greppade en penna och papper för att kladda. Har aldrig kännts så awkward! har helt klart målat med ritplatta för länge ! ^^

9. Jag hatar min egen röst !
Det tror jag många gör när de hör sin egna röst genom en inspelning eller liknande för första gången. Men jag är van att höra mig egna röst faktiskt. Och jag hatar den fortfarande. Även när jag pratar så hatar jag den. Jag sluddrar och hoppar alltid över orden när jag har något att berätta som jag är uppspelt av. Hatar det. Måste lära mig att ta't lugnt ;)

10. Jag är inte bara manga nörd.. jag är sims nörd !
Yes indeed I am ! Jag brukar inte spela sims bara för att spela. Brukar mest använde sims 2 för att fota till mina berättelser på thesims.se (som för tillfället ligger nere.. arrgghhh!!) och för att filma till youtube! Yupp, I'm a sims 2 youtuber.. Eller vad du nu vill kallat ! ;)



Hoppas du gillart mina när-jag-har-tråkigt-inlägg !

Kommentarer
Postat av: Julia

Punkt 3, 4, 5, 7, 9, 10 passar in mig perfekt också :)



Det var kul att läsa ^^

2011-08-14 @ 17:48:43

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0