Film Söndag !

Har tills nu tillbringad heladagen med att titta på film med syrran ! Mysigt, men mitt huvud tål nog inte att bara ligga still i en säng halva dan och glo på en datorskärm ;)
~
~
Trassel

Hahah , den här filmen gjorde mej på humör! Jag älskar verkligen sådanna här animerade filmer. Så då kan vi avgöra att Shrek är också en stor favvis ! ;)
~
~
The Town

Syrran har tjatat i all evighet om att jag ska se den här. Så nu gjorde jag det. Den var la bra. Jag gillar action, lite pang pang, skumma snubbar och hela det köret. Men jag tror man måste lite mer på hugget om man säger så om man ska se den här. Man måste fatta det mesta osv, vilket jag inte gör. Så då hade kan man säga att jag verkligen problem med att se Inception ! x'D
Skulle inte fattat ett smack av den filmen om inte pappsen hade suttit bredvid och förklarat ;)
~
/AliceIda

Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0