tränaträna uff uff uff

Kört stenhårt nu nere i mammas massagerum. Haha, satan va slö. Tvek på att jag kommer ta mig upp för trappan sen haha!
 
Eh ja, jag är ju som sagt do inte i skolan. Pallade helt enkelt inte idag. Denna veckan har varat i en evighet och har kännt mig liksom fysiskt tung, som om all press bokstavligen talat legat och vilat på mina axlar och tyngt mig. Så jag tjatade lite på päronen och beklagade över mitt liv så de tillslut sjukanmälde mig så att jag kan stanna hemma och helt enkelt bara fokusera på mig och ta hand om mig. Haha, tack och lov för god närvaro så att jag slapp gå till skolan idag.
Ska försöka ta mig till skolan på Måndag. Förhoppningsvid har jag släppt den sorgen jag känner över min tillvaro just nu och står ut veckan ut tills sportlovet. Aja, harre gött! Hoppas ni mår mentalt bättre än mig lol
 
 

Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0