Gotland Och Danmark ! ,,

Hejsan!

Det var ett tag sedan jag var inne på min blogg och det kommer ta ett tag innan jag kommer in igen :)
Efter som vi ska till Gotland i morgon med kusinerna! Det kommer bli kul! Det kanske låter lite jobbig när jag säger att vi är nio personer men det gör inget för att vi har bilat ner till Kroatien alla nio i EN enda bil! Så det ska nog gå ^^

Som du nog ser så står det Danmark i rubriken också. Det är för att vi har varit i Danmark över dagen i Onsdag. Det var kul fast man blir ju jätte trött av att sitta på en färga på vägen dit och hem. Jag kan bara säga att nu vet jag vad dödstrött innebär! Men det var kul att vara där. Vi var ju på skagen såklart! Det var jätte vackert! Vi gick hela vägen längst stranden enda längst fram till den lilla spättsen längst upp i danmark! Det var coolt att veta att man var på Danmarks nordligaste punkt. Jag skulle ha lagt upp bilder från skagen men det dampar lite så jag kan tyvärr inte få in bliderna på datorn :((

 
Lily Allen - Smile i simlish


Nu måste jag sova, vi ska upp tidigt i morgon Heej dåå!

Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0