När Jag Hör Din Röst ,, -- New Moon

Nu när jag har läst ut Om jag kunde drömma så MÅSTE jag ju bara läsa fortsättningen! Så pappa var nere i bokhandeln idag och köpte När jag hör din röst -boken efter Om jag kunde drömma- som pocket!

jag längtar tills New moon kommer ut (en film). Nu tror du kanske att jag kommer från ämnet men det gör jag inte :)).
New moon är När jag hör din röst fast på engelska. För det skulle ju vara lite underligt om en bok som är skriven av en engelsk kvinna heta något på svenska. Fast det är ju samma sak med Om jag hör din röst. den heter ju Twilight på eng.





                            New moon trailer

Jag hittade iallafall en New moon trailer som fungerade. På mitt inlägg före detta hittade jag inte en twilight trailer som fungerade men jag hoppas ni nöjer er med en New moon trailer. Jag får ju inte glömma att jag också har fått boken som är efter när jag hör din röst, Ljudet av ditt hjärta tror jag den hette om jag inte tar fel.

Ja, ja nu måste jag sova. Vi ska till våran båt som ligger rätt långt ifrån våra... hemma trakter kan man nog säga :P för vi ska titta på någon föreställning där, troligen segla och fira min kusins födelsedag som också ska komma :))

God natt :P

Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0